aku buat video

semalam aku g beskal ngan haziq. pegi rumah daniel. men trek2 lompat dan tukar tayar.

malam tadi aku buat video guna Corel dan tidur kat simen ngan EMY.

strunggle nak buat video hasil aku temubual dengan MECNUR kat kedai moto.

dan pagi tadi aku berjaya menYIAPkannya.

setelah hasil aku tido dengan lena kat simen, aku dah dapat teknik nak edit video tu.

tapi sayang, tak kan ku publish di sini sebab…

ada aku YANG COMEL ada dalam interview tu.

apa2 pun terima kasih yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.

terima kasih.

*tunggu dr alex nak masuk kelas data warehouse & mining. waktu Malaysia. jam 1345H.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s