aku buat video

semalam aku g beskal ngan haziq. pegi rumah daniel. men trek2 lompat dan tukar tayar.

malam tadi aku buat video guna Corel dan tidur kat simen ngan EMY.

strunggle nak buat video hasil aku temubual dengan MECNUR kat kedai moto.

dan pagi tadi aku berjaya menYIAPkannya.

setelah hasil aku tido dengan lena kat simen, aku dah dapat teknik nak edit video tu.

tapi sayang, tak kan ku publish di sini sebab…

ada aku YANG COMEL ada dalam interview tu.

apa2 pun terima kasih yang terlibat secara langsung dan tidak langsung.

terima kasih.

*tunggu dr alex nak masuk kelas data warehouse & mining. waktu Malaysia. jam 1345H.

Leave a Reply

